Provoz ordinace

7:00- 8:00 probíhají odběry, ekg

I přes možnost objednání na určitý čas berte, prosím, na vědomí, že se jedná o čas orientační v závislosti na počtu akutních či složitějších případů.

Drtivá většina objednávek probíhá telefonicky se sestřičkou v ordinaci, která je časově velice vytížená. Proto žádáme pacienty, aby požadavky na léky, žádosti o výpisy ze zdravotnické dokumentace nebo návštěvu lékaře objednávali preferenčně emailem na sestra@drnovakova.cz, ordinace@drnovakova.cz nebo prostřednictvím našeho systému (pro první přihlášení je nutno nahlásit používaný email).

Pro odevzdání zpráv z jiných ambulancí či po hospitalizaci je možné využít schránek umístěných uvnitř polikliniky či v čekárně. Zprávy jsou kontrolovány lékařem, v případě nutnosti doplnění vyšetření a odběrů se telefonicky ozveme. V takovém případě není nutno čekat v čekárně na lékařské ošetření.

V případě akutního infekčního onemocnění (nachlazení, teplota, kašel, ztráta čichu) nevstupujte do čekárny! Telefonicky či emailem kontaktujte naši ordinaci k domluvě o dalším postupu.

Jak se mohu podílet na snadném průběhu ordinačního dne, který bude komfortní pro všechny pacienty?

– preferovat emailový kontakt

– při odevzdávání zpráv využívat schránky umístěné dole i v čekárně ordinace

– využívat možnosti elektronického receptu zaslaného na Váš telefon

– v případě akutního infekčního onemocnění nás nejprve telefonicky kontaktovat